پروژه آپدیت

فروشگاه اینترنتی -مقالات ترجمه شده-پایان نامه های تخصصی-پروژه های تحقیقی و.....
  • پروژه آپدیت

    فروشگاه اینترنتی -مقالات ترجمه شده-پایان نامه های تخصصی-پروژه های تحقیقی و.....

مشخصات بلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

دانلود مقاله سقف کاذب در ساختمان

دانلود مقاله سقف کاذب در ساختمان


این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد


خلاصه و فهرست کلی:                                   


کاربرد سقف کاذب در ساختمان سازی

سقف کاذب سقفی است که به اسکلت ساختمان متصل بوده و بار آن به سازه اصلی، ساختمان وارد می‌شود. بدین ترتیب بین سقف مذکور و قسمت زیرین سازه اصلی، فضای خالی به وجود می‌آید. این سقفها می‌توانند، صاف و یا به شکلهای مختلف ساخته شوند..

 

مزیت استفاده از سقف کاذب در  ساختمان

اجرای صحیح سقف کاذب در ساختمانها می  تواند به میزان قابل توجهی مصرف سوخت را کاهش دهد.سقف کاذب با حذف بخشی از فضای مورد سرمایش و گرمایش میزان مصرف انرژی را که برای  این منظور به کار می رود، کاهش می دهد..

 

 مهمترین دلایل استفاده از سیستم سقف کاذب  را می‌توان به ترتیب زیر برشمرد:

الف: ایجاد رویه‌ای برای پوشش قسمت  زیرین سقف ساختمان

ب: ایجاد فضایی برای جاسازی تأسیسات  و تجهیزات سبک وزن

 

اجرای سقف های کاذب

اجرای سقف های کاذبسقفهای کاذب از آویزهای  فلزی قائم، پروفیلهای اصلی افقی و در برخی از موارد پروفیلهای فرعی افقی و  پوشش زیرین تشکیل می‌شود که این پوشش می‌تواند از یک نوع مصالح مانند لمبه  چوبی و یا ..

 

پوشش زیرین سقف  کاذب

الف:رابیتس در مورد رابیتس چنانچه در ملات ماسه  سیمان استفاده می‌شود، توصیه می‌گردد رابیتس از نوع فولاد سیاه و اگر از ملات  گچ استفاده می‌شود، بهتر است رابیتس از نوع گالوانیزه باشد. رابیتس باید در  فواصل معین ..


بهمراه پاورپوینت مقاله




ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.