پروژه آپدیت

فروشگاه اینترنتی -مقالات ترجمه شده-پایان نامه های تخصصی-پروژه های تحقیقی و.....
  • پروژه آپدیت

    فروشگاه اینترنتی -مقالات ترجمه شده-پایان نامه های تخصصی-پروژه های تحقیقی و.....

مشخصات بلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱۹۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: Power-Management Strategies for a Grid-Connected PV-FC Hybrid System
عنوان فارسی مقاله: استراتژی مدیریت توان برای یک سیستم هیبریدی (پیل خورشیدی-پیل سوختی) متصل به شبکه.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله، روشی را برای بکار انداختن یک سیستم هیبریدی متصل به شبکه، ارایه می دهد. سیستم هیبریدی، تشکیل شده از یک آرایه فوتوولتیک (PV) و یک پیل سوختی غشای تبادل پروتون (PEMFC) می باشد. آرایه PV از یک روش ردیابی بیشینه نقطه توان (MPPT) برای تحویل پیوسته بیشترین توان به بار  هنگامی که تغییراتی در تابش و دما رخ می دهد، و آن را منبعی غیرقابل کنترل می سازد استفاده می کند. در هماهنگی با PEMFC، توان خروجی سیستم هیبریدی قابل کنترل خواهد شد. می توان دو حالت عملکرد را، به نام های حالت کنترل توان-واحد (UPC) و حالت کنترل پخش-فیدر (FFC)، به سیستم هیبریدی اعمال کرد. در اینجا، هماهنگی میان دو حالت کنترلی، هماهنگی بین آرایه PV و PEMFC در سیستم هیبریدی، و تعیین پارامترهای مرجع، ارایه می شوند. استراتژی عملکرد ارایه شده با یک تغییر حالت عملکرد انعطاف پذیر، همواره آرایه PV را در بیشینه توان خروجی آن، و پیل سوختی PEMFC را در باند عملیاتی پربازده ی آن، بعمل واداشته، و ازینرو عملکرد سیستم را پیشرفت داده، پایداری سیستم را بالا برده، و تغییرات حالت های عملکرد را کاهش می دهد.
اصطلاحات شاخص ــ تولید توزیع شده، پیل سوختی، سیستم هیبریدی، ریزشبکه، فوتوولتاییک، مدیریت توان.
 مقدمه:
انرژی تجدید پذیر (انرژی های نو) هم اکنون کاربرد گسترده ای دارد. یکی از این انرژی ها، انرژی خورشیدی است. آرایه فوتوولتاییک بطور طبیعی از یک روش ردیابی بیشینه نقطه توان (MPPT)، برای تحویل پیوسته بیشترین توان به بار _هنگامی که تغییراتی در تابش و دما رخ می دهد استفاده می کند. عیب انرژی خورشیدی در این است که توان خروجی PV، وابسته به شرایط هوایی و دمای پیل خورشیدی می باشد، که این قضیه آن را تبدیل به یک منبع غیرقابل کنترل می کند. بعلاوه، انرژی خورشیدی در طول شب نیز، موجود نیست. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۵
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

تحقیق و مقالات پیرامون ازدواج خویشاوندی

عنوان کامل:نظرات و مقالات مختلف پیرامون ازدواج خویشاوندی 
دسته: روانشناسی -اجتماعی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 153
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعریف ازدواج خویشاوندی:
الف) تعریف نظری: افرادی که دارای جد یا اجداد مشترک می باشند و در نتیجه از اجداد مشترک خود ژنهای یکسانی دریافت کرده اند، خویشاوند نامیده می شوند. درجه خویشاوندی دو فرد با نسبت ژنهای مشترک آنها بستگی دارد. افرادی که یک دوم ژنهایشان مشترک است، خویشاوند درجه یک، افرادی که یک چهارم ژنهایشان مشترک است، خویشاوند درجه دو و افرادی که یک هشتم ژنهایشان مشترک است؛ خویشاوند درجه سه نامیده می شود. افرادی که یک شانزدهم و یک سی و دوم ژنهایشان مشترک است، به ترتیب خویشاوند درجه چهار و پنج محسوب می شوند. 
(امیرخانی، 1372، ص 512)
ب) تعریف عملی: منظور ازدواج خویشاوندی والدین زوج نا بارور و ازدواج خویشاوندی خود زوجین می باشد که حداکثر تا ضریب خویشاوندی 512/1 خویشاوند فرض شده و بعد از آن غیر خویشاوند تلقی می شود. در این مورد به گفته‌های افراد فوق اکتفا می شود. 
(امیرخانی، 1372، ص 512)
 ازدواجهای فامیلی
در بعضی از موارد ازدواجهای فامیلی- مانند ازدواج دختر عمو و پسر عمو، دخترخاله و پسرخاله، دختر دایی و پسر عمه ممکن است مشکلاتی از جهت تولید نسل به وجود آید. مثلاً: فرزندانشان بیمار و یا ضعیف و یا ناقص شوند. این مساله، ثابت شده است و جای انکار آن نیست.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴

عنوان انگلیسی مقاله: How strategic considerations influence decision making on e-HRM applications
عنوان فارسی مقاله: چگونه ملاحظات راهبردی، تصمیم گیری بر روی برنامه های کاربردی مدیریت منابع انسانی الکترونیک (e-HRM) را تحت تاثیر قرار می دهد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اگرچه بررسی های بیشماری نشان می دهد که ارزش افزوده مدیریت منابع انسانی، زمانی قوی تر می باشد که تصمیم گیری ها در زمینه مدیریت منابع انسانی در پیوند با استراتژی سازمانی می باشد، دانش تجربی در این زمینه که چگونه ملاحظات راهبردی تاثیری بر روی فرایندهای تصمیم گیری مرتبط به مدیریت منابع انسانی الکترونیک دارند، محدود می باشد. بنابراین هدف این بررسی این می باشد تا 1) به مطالعه سه بررسی موردی بپردازد که چگونه ملاحظات راهبردی، فرایند تصمیم گیری را در محدوده معرفی برنامه های کاربردی مدیریت منابع انسانی الکترونیک تحت تاثیر قرار می دهد، 2) پیشنهاداتی را برای تحقیقات آینده ارائه دهد، و 3) پیشنهاداتی را ارائه دهد که چگونه می توان ملاحظات راهبردی را به صورت بهتری در فرایند تصمیم گیری مد نظر قرار داد. سه بررسی موردی گسترده در مورد شرکت هایی که به اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک می پردازند با استفاده از مدلی در مورد تدوین استراتژی مدیریت منابع انسانی الکترونیک، انجام شد. بررسی های موردی نشان می دهد که زمانی که محرک های کسب و کار خاصی، از فرایند تصمیم گیری جدا می شوند، نقش اصلی مدیریت منابع انسانی الکترونیک، ایجاد زیرساخت هایی با تمرکز بر روی جلوگیری از نارضایتی ها می باشد. برای اینکه مدیریت منابع انسانی الکترونیک به صورت راهبردی مورد استفاده قرار گیرد، کسب و کار و مدیریت منابع انسانی می بایست تنظیم گردند. بر مبنای این یافته ها، ما پیشنهادات تحقیق را برای بخش های علمی که به بررسی این رشته نوظهور از ارتباط متقابل بین استراتژی، مدیریت منابع انسانی و سیستم های فناوری اطلاعات می پردازند، ارائه می دهیم. علاوه بر این پیشنهاداتی را برای کارشناسان منابع انسانی در مورد چگونگی بهینه سازی تطبیق بین کسب و کار و مدیریت منابع انسانی ارائه می دهیم. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۹
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

ترجمه مقاله ریسک در حسابرسی : رویکردی تازه

عنوان انگلیسی مقاله: Risk-Based Auditing
عنوان فارسی مقاله: حسابرسی مبتنی بر ریسک: رویکردی جدید
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هر یک ازحریفان در بازی شطرنج، میدان بازی را از نقطه نظر خاص خودش می بیند.
در حسابرسی مبتنی بر ریسک، حسابرسان در همان طرف میز که مشتری می ایستد، آن ها نیزمی ایستند. اکنون مشتری یک نفر را با خود دارد چون دید آن ها به کسب و کار یکسان است. 
محدودیت های روش قدیمی :
اکنون بیایید با هم موارد مخصوص مربوط به ساختار کسب و کار را بدست آوریم. در حسابرسی قدیمی، حسابرسان واقعاً تمام تصمیمات حسابرسی شان را بر مبنای جنبه مادی اتخاذ می کردند، که آن در صد (یا کسری از درصد ) کار پیمانکار می باشد. کنترل های داخلی که توسط پیمانکار صورت می گرفت برای اهداف حسابرسی که بیمار سودمند بودند به طور گسترده مورد ارزیابی قرار نمی گرفتند، چون توجه فقط بر روی تغییر ارقام و اعدادی بود که در صورت حساب های مالی گزارش می شدند. و در پایان حسابرسی چیزی را که قبلا پیمانکار می دانست تغییر می داد که آن این بود که شرکت بر روی بعضی شغل سرمایه گذاری کند و همچنین بعضی از شغل ها را رها کند. پس پیمانکار یک صورت حساب و جریان کاری بدست می آورد که خودش را دوباره سال بعد تکرار می کرد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۶
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

پروژه پایانی تکنولوژی های جدید در صنعت تایر

دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 42
_______________________________________________
بخشی از مطلب:
انواع تایر بر اساس تیوب گذاری:
1-تایر تیوب دار (inter tube tire)
در این  تایرها از یک تیوب در داخل تایر بهره می برد,که هر دوی آنها بر روی رینگ قرار میگیرند.تیوب یک محفظه لاستیکی حلقوی است که هوای فشرده را در خود نگه می دارد.و برای ساختن ان از لاستیک طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود.
2-تایر تیوب لس (tubeless)
در این تایر ها تیوب داخلی حذف شده و هوای فشرده شده بین تایر و رینگ چرخ حبس می شود.اگر تایر تیوب لی پنچر شود و سوراخ ان ریز باشد,میتوان به وسیله مایع مخصوصی اقدام به ترمیم ان کرد و چنانچه سوراخ بزرگ باشد با انداختن تیوب به داخل تایرهمانند تایر تیوب دار از ان استفاده می نمائیم که در این حال دیگر به نام تایر تیوب لس نخواهد بود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۳

دسته: تحقیقات دینامیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 85
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
با اختراع موتور احتراقی داخلی  و تکمیل ان توسط یک مهندس آلمانی به نام نیکلاس اتو  که به موتور های امروزی شبیه  است انقلاب بزرگی در صنعت بوجود امد  و کم کم این تکنولوژی بزرگ بشری  نقش مهمی در زندگی بشری به خود گرفت.
با افزایش جمعیت شهرها، گسترش صنایع خودروسازی و بدنبال آن ازدیاد تعداد وسایل نقلیه موتوری و بیان  مسائلی نظیر احتراق ناقص و آلودگی شدید محیط زیست و اثرات زیانبار پدیده گلخانه ای که بخش اعظم ان توسط خودروها بوجود می اید،  روز به روز حیات موجودات زنده کره زمین مورد  تهدید قرار میدهد و چه مهم  که به بتوان به عنوان خانواده ای از جامعه خودرو   تاثیری  کما نا قابل در  این مسیر گذاشت.شاید از مهمترین وظایفی که بر ماست، شناخت خودرو و به معنای شناخت فرهنگ واقعی آن  که امریست مهم و کاربردی. شناخت خودرو به معنای سلامت حرکت وپیدایش تحلیل کاربردی برای شناخت بهترین رویه بر عهده ماست. خداوند را شاکریم که در صحت سلامت و لطف خداوند متعال توانستیم  خدمتی  همچنان کوتاه و کوچک به خانواده بزرگ خودرو سازی داشته باشیم  افتخار خواهم کرد که در این مسیر شاگرد اساتید بزرگی چون جناب دکتر جدیدی ودکتر علیاری بودیم که بی شک نه تنها که معلم علم و دانش است بلکه   همچون پدری مهربان معلم معرفت نیز برای اینجانبان وخیلی از هم کیشان ما بوده اند که از ایشان سپاس گذاریم، و برای ایشان وتمام اساتید که برای ما تلاش کرده اند آرزوی سلامتی داریم ودست ایشان را می بوسیم و عرض می کنیم با یاری خداوند متعال، پروژه پایان‌نامه اینجانبان خاتمه یافت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۲

عنوان انگلیسی مقاله: Metaphors and accounting for stock options
عنوان فارسی مقاله: اصول و حسابداری اختیار خرید سهام
بخش: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی نقشی که اصول در درک تفسیر موضوع اختیار خرید سهام دارد ، می پردازد. ما به بررسی اصول خاص که مشارکتی در بحث اختیار خرید سهام با گذشت زمان و با اشاره به بحث هایی که در مطبوعات اقتصادی رایج و حرفه ای و گزارش های مربوطه وجود دارند، می پردازیم. تجزیه و تحلیل های ما با انتشار پیش نویس ارائه شده توسط هیات استانداردهای حسابداری مالی (FASB) در سال 1993 ( در مورد شناسایی هزینه مربوطه) آغاز شده و با بازنگری قوانین حسابداری در موضوع اختیار خرید سهام توسط هیات استانداردهای حسابداری مالی (FASB) در سال 2003 به پایان می رسد. ما در میابیم که مفاهیم غالب به کار گرفته شده با گذشت زمان تغییر کرده و به طور محسوسی در تعبیر اختیار خرید سهام و قوانین حسابداری اختیار خرید سهام متفاوت می باشد. اصولی که قبلا در بحث نشان داده شده است و در برابر پس زمینه ای از اقتصاد راکد و امیدواری بالا در بهبود اقتصادی که تحت تاثیر صنعت فناوری می باشد، مد نظر قرار می گیرد، که نگرش مثبتی را با توجه به استفاده از اختیارات با توجه به درک منطقی نتایج سیاست حسابداری دنبال می کند. در مقایسه، اصول جدید در ارتباط با چارچوب متفاوت اجتماعی- اقتصادی برحسته بوده که نگرش منفی را با توجه به استفاده از اختیار خرید سهام ایجاد کرده که  ثطعا توجیهات عقلانی متفاوتی را با توجه به سیاست حسابداری به کار می گیرد. ما این مقاله را با مطرح کردن اهمیت اصول در  بحث های خط و مش حسابداری به پایان می رسانیم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۰

عنوان انگلیسی مقاله: Value Reference of Committee Audit for Private and Government Controlled Firms
عنوان فارسی مقاله: ارزش کمیته حسابرسی برای شرکت های خصوصی و شرکت های تحت کنترل دولت
بخش: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما به بررسی مدل تجربی با در نظر گرفتن موارد زیر می پردزیم. در ابتدا به بررسی تاثیر سرمایه گذاری بر روی ارزش شرکت ها با معرفی سرمایه گذاری های کل بلند مدت به عنوان یک متغیر توضیحی می پردازیم. دوم اینکه، به منظور ارزیابی مرجع ارزش کمیته های حسابرسی، ما متغیر های ساختگی کمیته ها حسابرسی و شرکت های تحت کنترل دولت را مد نظر قرار می دهیم. برای کنترل درونی در مورد روابط بین تشکیل کمیته حسابرسی و ارزش شرکت، تجزیه و تحلیل همزمان را با استفاده کمترین توان دوم  دو مرحله ای انجام می دهیم. احتمال شکل گیری کمیته حسابرسی با استفاده از معادله برآورد می گردد. (3) و ارزش های پیش بینی شده مربوط به متغیر کمیته حسابرسی برای هر شرکت در رگرسیون مرحله دو (معادله Q) مد نظر قرار داده می شود.
 بعد از تخمین های مربوط به مدل (8) ما به بررسی این مورد می پردازیم که چگونه ارزش های مربوط به شرکت ها از طریق پیش بینی های معادله Q با توجه به متغیرهای توضیجی که میانگین آن ها محاسبه شده و سطوح مربوط به گردش پولی نیز در آن ها متفاوت می باشد می تواند با توجه به سطح کنترل مالکان متغیر باشد. ارزش های مربوط به کمیته حسابرسی با محاسبه کردن پیش بینی های مربوط به Q قابل تخمین می باشد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۹
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ

ترجمه مقاله اهداف مناسب در شرکت غلات گود گرین

عنوان انگلیسی مقاله: Good Intentions at Good Grains, Inc
عنوان فارسی مقاله: اهداف مناسب در شرکت غلات گود گرین
بخش: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این بررسی، بخش های مبهم مرتبط به استفاده از اختیارات حسابداری را در ارتباط با دسته بندی مجدد اقلام خط هزینه، مد نظر قرار می دهد. چنین شرایطی امکان بررسی فشارهایی را که تصمیمات حسابداری را تحت تاثیر قرار می دهند ایجاد کرده، و دید اجمالی را در این مورد ایجاد می کنند که چگونه مدیران می توانند به مدیریت هزینه های گزارش شده بپردازند. نویسنده با دیوید جانسون، که یک تحلیل گر می باشد دیدار می کند، و او کسی است که با توجه به فشارهای داخلی و خارجی، هزینه های مربوط به تحقیق و توسعه را در بودجه قرار داده، و از او خواسته می شود تا روشی را برای طبقه بندی مجدد هزینه های تحقیق و توسعه در حوزه های هزینه دیگر پیدا کند. در نتیجه این درخواست، در این حوزه مشغول به کار می شود تا به شناسایی فرصت هایی، در حوزه اصول عمومی پذیرفته شده حسابداری (GAAP)، برای طبقه بندی هزینه های تحقیق و توسعه نسبت به هزینه کالاهای فروخته شده بپردازد. او در نهایت  سه دسته بندی مجزایی از اطلاعات را مطرح می کند که به هر حال  از نظر فنی در دستورالعمل های حوزه اصول عمومی پذیرفته شده حسابداری (GAAP) قرار داشته، و شامل استفاده از اختیارات حسابداری می باشد. تمام این اطلاعات توسط تیم حسابداری تایید می گردد. حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، و دانشجویان مدیریت اجرایی تجاری اعلام کرده اند که این بررسی، دانش آن ها را در ارتباط با گزارش مالی بالا برده و به آن ها کمک کرده تا موضوعات اخلاقی مرتبط به آماده سازی صورت های مالی را درک کنند. متحصصان حسابداری گزارش داده اند که این مورد مشخصا نشان می دهد که حسابداران در محیط کار با چه مواردی مواجه می شوند. موارد دیگری نیز با استفاده از استانداردهای گزارش مالی مد نظر قرار می گیرد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۸

 جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله: The information content of earnings announcements in Denmark
عنوان فارسی مقاله: محتوای اطلاعاتی اعلام سود در کشور دانمارک 
دسته: 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 58

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

چکیده :

هدف : هدف از این مقاله بررسی واکنش اعلام سود در بازه های سهام کوچک است.

طراحی و روش شناسی و رویکرد :

این مقاله با استفاده از روش مطالعه رویدادهای معمول به بررسی محتوای اطلاعات اعلام سود سالانه در بازار های سهام کوچک کشور دانمارک از سال 2004- 1999 پرداخته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶