پروژه آپدیت

فروشگاه اینترنتی -مقالات ترجمه شده-پایان نامه های تخصصی-پروژه های تحقیقی و.....
  • پروژه آپدیت

    فروشگاه اینترنتی -مقالات ترجمه شده-پایان نامه های تخصصی-پروژه های تحقیقی و.....

مشخصات بلاگ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ

دانلود پروژه کابل خودنگهدارنده

دانلود پروژه کابل خود نگهدارنده هوایی در شبکه توزیع

این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

خلاصه و فهرست کلی:

                                                                      

مقدمه

از این سیستم کابل می‌توان بطور موقت یا دائم استفاده نمود. از نظر اجرایی و نگهداری، هزینه این سیستم بین سیستم هوایی با خطوط بدون عایق و سیستم کابل‌کشی زمینی می‌باشد. این سیستم در محل‌هایی که فضای لازم برای کابل‌کشی کم و یا گران می‌باشد  و..

 

کاربرد کابل خودنگهدار هوایی در شبکه توزیع

 شبکه های توزیع در اکثر کشورهای در حال توسعه و جهان سوم با استفاده از هادی های لخت اجرا می شوند. این در حالی است که مصرف کنندگان انرژی الکتریکی در کشورهای پیشرفته بویژه در طی چند دهه اخیر شاهد روند رو به رشد استفاده از انواع خطوط هوائی عایق شده در شبکه های توزیع هوایی می باشند. از این سیستم کابل می توان بطور موقت یا دائم استفاده نمود و ..

 

مزایای بکارگیری کابلهای خودنگهدار

• امکان استفاده در معابر باریک و تنگ

• کاهش قطعی های کوتاه مدت و بلند مدت انرژی الکتریکی

•  کاهش اتصال فازها با یکدیگر و کاهش انرژی های توزیع نشده

و ..


1) شدت میدان الکتریکی

با توجه به اثر مضر میدانهای الکتریکی بر سلامت انسان، طبق استاندارد، حداکثر شدت میدان الکتریکی در لبه حریم، نبایستی از 5 کیلوولت بر متر بیشتر باشد و..

 

2) شدت میدان مغناطیسی

هنوز در دنیا بحث های زیادی درباره اثر میدان مغناطیسی بر سلامت انسان وجود دارد . با وجود کل اختلاف نظرهایی که در این زمینه موجود است و..

 

3) نویز شنوایی

مقدار مجاز نویز شنوایی در لبه حریم db 55 تعریف شده است و..

 

4) نویز رادیو- تلویزیونی

مقدار مجاز نویز رادیو ـ تلویزیونی در لبه حریم درجه یک، حداکثر db 24 تعیین شده است. جهت تعیین نویز رادیو ـ تلویزیونی در اطراف خطوط برقدار AC ، سه روش کلی وجود دارد و..

 

5) عوامل مکانیکی

خطوط انتقال و توزیع همواره تحت تأثیر عوامل جوی و محیطی هستند لذا بروز حوادثی نظیر نوسان سیم، و حتی پاره شدن سیم خارج از انتظار نمی باشد و..

 

حریم خطوط توزیع

حریم خط با توجه به بیشترین فاصله مجاز تعیین شده توسط عوامل پنج گانه فوق الذکر می باشد ولذا در مورد هر خط با توجه به سطح ولتاژ و سایر مشخصه های آن و..

 فواصل مجاز درمورد کابل خود نگهدار فشار ضعیف و فشارمتوسط

طبق گفته استاندارد ایمنی امریکا NESC ، در صورتی که بجای خط هوایی کابل کامل هوایی وجود داشته باشد، فواصل مجاز این کابل تا سطوح و اجسام مختلف در محیط های شهری و غیر شهری و..



ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.